СТРУКТУРА АКАДЕМІЇ 
КЕРІВНИЦТВО::
ВЧЕНА РАДА::
НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ФІНАНСОВИЙ ІНСТИТУТ::
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ::
ЦЕНТР НАУКОВИХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ::
 
НАУКА 
Пріорітетні напрями наукових досліджень::
Наукова фінансово-економічна експертиза та впровадження результатів наукових досліджень::
АСПIРАНТУРА ТА ДОКТОРАНТУРА::
 
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ТА ДИСТАНЦІЙНА СИСТЕМИ 
 
ВИДАВНИЧА ДIЯЛЬНIСТЬ 
ЖУРНАЛ «ФІНАНСИ УКРАЇНИ»::
ЗБIРНИК «НАУКОВI ПРАЦI НДФI»::
ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ::
ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ::
 
ІНФОРМАЦІЯ 
Історія Академії::
Співробітництво з Національним фондом досліджень України::
Закон України "Про забезпечення функціонування української мови як державної"::
Нормативна база Академії::
 
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ 
 
ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ 
 
Cooperation within ICGFM and ISAR UNCTAD 
 
ВНУТРІШНІЙ АУДИТ 
 
 
 
 
 
 Вiдвiдувачiв:  5281294
 
 
   

В ДЕРЖАВНІЙ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВІЙ УСТАНОВІ «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ТРИВАЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ НАУКОВОЇ ПОСАДИ ВІЦЕ-ПРЕЗИДЕНТА.

19.12.2019 року завершено прийом документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі. Відповідно до вимог Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад Державної навчально-наукової установи "Академія фінансового управління", затвердженого наказом від 14.03.2019 року № 16-ОД та погодженого МОН України оприлюднюємо перелік учасників конкурсу.

Перелік учасників конкурсу

Медіа-центр
Академії фінансового управління

24 грудня 2019 року




НАУКОВЦІ АКАДЕМІЇ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ПРИЙНЯЛИ УЧАСТЬ У ЗАСІДАННІ КЛУБУ БАНКІРІВ НА ТЕМУ «ЕКОНОМІЧНІ РЕФОРМИ УРЯДУ І РОЛЬ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ».

Науковці Академії фінансового управління – віце-президент Академії, д. е. н., професор Олександр Любіч та в. о. завідувача відділу фінансових ринків Академії, к. е. н. Анатолій Дробязко взяли участь у засіданні Клубу банкірів на тему: «Економічні реформи Уряду і роль банківської системи», яке відбулося 27 листопада 2019 року в залі засідань Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Із доповіддю «Економічні реформи Уряду і роль банківської системи» перед учасниками представницького зібрання виступив заступник Міністра, к. е. н. Сергій Ніколайчук. Він зазначив ключові моменти проекту економічної стратегії Уряду, а також роль кредитування в економічному зростанні та реалізації запланованих Урядом реформ. Презентація викликала значний інтерес, і понад півгодини Сергій Ніколайчук відповідав на численні запитання присутніх.

На знімку (зліва направо): Л. Мостова, С. Ніколайчук

Ігор Шумило, д. е. н., професор свою презентацію назвав: «Економічні реформи Уряду і роль банківської системи: пріоритети», де здійснив оцінку економічної ситуації в Україні, проаналізував її основні проблеми та термінові дії, до яких, на думку доповідача, потрібно вдатися для їх вирішення.

Значну увагу учасників засідання також привернула презентація голови Правління Агентства з рефінансування житлових кредитів Сергія Волкова, де йшлося про реформи у сфері житлового фінансування. Доповідач наголосив:

«Слід розробити державну житлову політику, яка включатиме усі аспекти, – від будівництва до реалізації житла, зокрема такі складові:

справедливе відведення ділянок та їх прозорий продаж забудовникам, які мають виробничі потужності та досвід будівництва, відсікаючи спекулянтів-посередників;

оснащення ділянок інженерними мережами та іншими комунікаціями, що, до речі, збільшуватиме попит на будівельні ділянки та надходження до місцевих бюджетів. Можна за рахунок таких надходжень створити спеціальні фонди для спільного з постачальниками фінансування ремонту старих і будівництво нових мереж; організувати недороге банківського фінансування будівництва сучасних багатоквартирних будинків та наступного продажу квартир покупцям, які користуватимуться іпотечними кредитами. Для реалізації програми уряд повинен спиратися насамперед на державні банки;

створення умов для банків – іпотечних кредиторів щодо належного управління ліквідністю та капіталом через запуск обігу іпотечних облігацій, забезпечивши інвесторів у такі цінні папери набором преференцій, у тому числі можливостями інвестувати кошти пенсійних накопичень і резервів страхових компаній;

централізація державних житлових відомчих програм і програм забезпечення житлом біженців і пільговиків. Уніфікувати (стандартизувати) проектно-будівельну документацію за сучасними вимогами та калькуляцію вартості будівельно-монтажних робіт. Насамперед залучати українські будівельні компанії до реалізації проектів, відмовившись від послуг іноземних підрядників. Залучити банки та міжнародні фонди до часткового фінансування таких програм на поворотній основі».

Впродовж засідання відбулася палка дискусія, в якій своїм баченням обговорюваних питань поділилися: директор Інституту економіки та прогнозування НАН України, академік Валерій Геєць, заступник Голови Ради, д. е. н. Василь Фурман, начальник управління реформування фінансового сектору Національного банку України, к. е. н. Євген Степанюк, заступник голови правління банку «Глобус» Олена Дмитрієва, перший заступник голови правління Української пожежно-страхової компанії Тетяна Мосійчук, екс-заступник Голови НБУ, д. е. н. Олександр Кірєєв, президент Українського товариства фінансових аналітиків Юрій Прозоров та інші.

На знімках (зліва направо): В. Геєць, О. Кірєєв , Є. Степанюк, Ю. Прозоров.

На знімках: робочі моменти засідання

На завершення засідання голова Ради Клубу банкірів Людмила Мостова та заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Сергій Ніколайчук відзначили велику актуальність обговорюваних питань, їх важливість для економічного життя держави і вітчизняної банківської системи, а також висловили готовність урядовців та банкірів до подальшої системної співпраці.

На засіданні було обговорено питання розширення співпраці вчених ДННУ «Академія фінансового управління» з Клубом банкірів, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, Радою НБУ, представниками банківської спільноти та наукових кіл.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

02 грудня 2019 року




УЧАСТЬ НАУКОВЦІВ АКАДЕМІЇ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ У СПІЛЬНОМУ ЗАСІДАННІ КЛУБУ БАНКІРІВ.

Науковці Академії фінансового управління – віце-президент Академії, д. е. н., професор Олександр Любіч, заступник директора з наукової роботи Науково-дослідного фінансового інституту Академії, д.е.н., професор Людмила Ловінська та в. о. завідувача відділу фінансових ринків Академії, к. е. н. Анатолій Дробязко взяли участь у засіданні Клубу банкірів на тему: «Банківська система 2019. Відновлення кредитування: можливості, обмеження, виклики», яке відбулося 14 листопада 2019 року в залі засідань Академії.

Традиційно тему для обговорення визначали самі банкіри, адже саме кредитування є однією з найважливіших функцій діяльності кожного банку. Коли йдеться про підтримку насамперед корпоративних клієнтів, то ситуація є складною: посилення впливу держави на банківський сектор, зростання «бульбашок» споживчого кредитування і вкладень у держпапери на тлі стагнації кредитування бізнесу, жорстка монетарна політика, проблемні борги, високі вимоги до позичальників та банків. Ці та інші ризики і перешкоди на шляху відновлення розвитку кредитування було проаналізовано в ході засідання Клубу банкірів. Відповідь на це питання і шукали учасники зустрічі, в якій взяли участь один із керівників Національного банку (начальник управління реформування фінансового сектору НБУ, к. е. н. Євген Степанюк), представники провідних вітчизняних банків, страховики, вчені-економісти, експерти фінансового ринку та зацікавлені науковці Академії.

Відкрили засідання голова Ради Клубу банкірів Людмила Мостова та віце-президент Академії фінансового управління Олександр Любіч.

На знімку (зліва направо): О. Любіч, Л. Мостова, Є. Степанюк

Які можливості, обмеження та виклики для відновлення кредитування наявні нині? Саме про це йшлося у презентації Анатолія Дробязка. Він звернув увагу присутніх на те, що «перша проблема, яку треба розв’язати – негативно класифіковані активи банків. За даними Міністерства фінансів України, на 01.07.2019 обсяг непрацюючих кредитів (NPL) у банківській системі становив 581 млрд грн (частка у портфелі – 51 %). Із вказаної суми NPL на держбанки припадало 415 млрд грн (71 % загального обсягу NPL).

Як вихід з глухого кута 16 жовтня у Верховній Раді був зареєстрований законопроект № 2272 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи гарантування вкладів фізичних осіб та виведення неплатоспроможних банків з ринку”. Банки за участю держави отримають можливість передавати безнадійну заборгованість в управління Фонду виключно з метою продажу ним такої безнадійної заборгованості на відкритих торгах (аукціоні), порядок проведення яких регламентується нормативно-правовими актами Фонду. Але боргова криза – не єдина перешкода на шляху відновлення кредитування. До цього кошика проблем належать регуляції НБУ щодо пов’язаних осіб, які виписані неоднозначно й дають змогу інспекторам на перевірках трактувати положення на власний розсуд, що є об’єктом для зловживань з боку перевіряючих. «Але найбільший страх банків – інструкції фінансового моніторингу, за якими стоять величезні штрафні санкції», – підкреслив Анатолій Дробязко

На знімках (зліва направо): виступи А. Дробязко та Є. Степанюка

«Стан банківської системи України: чи стимулюють банки економічне зростання?» – тема виступу начальника управління реформування фінансового сектору НБУ Євгена Степанюка. Він зазначив, що показники стійкості та ефективності банківської системи України зараз перебувають на найвищому з початку кризи рівні. Про це свідчать показники регулятивного капіталу банків, їхні фінансові результати та показники операційної ефективності. Водночас рівень проникнення банківського кредитування реального сектору має тенденцію до зниження , і наразі є суттєво нижчим, ніж у порівнянних країнах ЄС. На думку Євгена Степанюка, це є наслідком стриманої кредитної політики банків, котрі надають перевагу інвестуванню у низькоризикові інструменти, зокрема ОВДП, ставки за якими, зважені на ризик, є привабливішими порівняно з іншими напрямами кредитної діяльності банків. Євген Степанюк назвав три групи передумов, необхідних для активного відновлення банківського кредитування в Україні: законодавчі, нормативні та макроекономічні.

Кредитну дисфункцію банківського сектору і її наслідки для бізнесу проаналізував у своїй презентації старший науковий співробітник відділу грошово-кредитних відносин Інституту економіки та прогнозування НАН України Євген Бублик. На його думку, однією з вагомих причин, чому українські банки не можуть відновити кредитування економіки, є структурна деформація банківського сектору, що характеризується концентрацією та монополізацією. Понад 80 % фінансового сектору в Україні представлено банками, 60 % активів яких припадає на чотири державні. У структурі активів державних банків понад 40 % чистих активів або близько 300 млрд грн, представлено ОВДП. Таким чином вагома частка українського фінансового сектору обслуговує потреби уряду. Ще однією причиною є демонетизація економіки внаслідок жорсткої політики інфляційного таргетування. Привабливість державних фінансових інструментів, з одного боку, демонетизація та жорсткі нормативні вимоги регулятора, з другого, демотивують кредитну активність банків. Як наслідок – вони не виконують посередницької функції і зростає тіньовий банкінг. Частка банківських кредитів, як джерела фінансування капітальних інвестицій в Україні, скоротилась протягом 2012–2018 рр. з 15 до 8 %, тоді як частка власних коштів підприємств зросла з 63 до 71 %. У таких умовах для держави є два шляхи: переводити націоналізовану банківську систему на ринкові рейки або використовувати її в інтересах реалізації політики економічного зростання, але в обох випадках банки повинні повернутись до кредитування підприємств, вважає Євген Бублик.

На засіданні Клубу також розглядалися і глобальні орієнтири – Цілі сталого розвитку (ЦСР), намічені ООН, і супутня їм звітність.

Якщо звітність про управління суб'єктами господарювання спрямована на висвітлення прогресу в реалізації стратегії у бізнесі, то звітність ЦСР – про те, як підприємство працює на суспільство. Зокрема, висвітлюються такі аспекти, як ефективність енерго- та водовикористання, скорочення утворення відходів, частка жінок серед членів рад директорів. «Ми зараз починаємо працювати над тим, щоб адаптувати звіт щодо управління суб'єктів фінсектору для звітності про ЦСР», – повідомила Людмила Ловінська.

Це не перше завдання в напрямі ЦСР, за яке береться Академія: співпраця з Міжурядовою робочою групою експертів з міжнародних стандартів обліку і звітності (UNCTAD ISAR) щодо підвищення транспарентності корпоративної звітності триває вже 13 років.

За останні три роки за участю фахівців Академії розроблено та затверджено два документи, рекомендовані для застосування у всіх країнах, зокрема, інструкцію з ключових показників звітності підприємств щодо внеску в досягнення ЦСР. Робота, проведена експертами Академії, була високо оцінена Секретаріатом UNCTAD і відзначена нагородою ISAR Honours 2019

На знімках (зліва направо): виступи Л. Ловінської, Є. Бублика, О. Любіча

У гострій та зацікавленій дискусії, яка відбулася потім, взяли участь голова Ради Асоціації українських банків Станіслав Аржевітін, старший економіст департаменту фінансової стабільності НБУ Ігор Болгарин, начальник управління кредитування малого та середнього бізнесу Укрексімбанку Владлен Дедков, екс-заступник Голови Національного банку Борис Марков, операційний директор RWS Банку Вікторія Третяк, аналітик Олексій Кущ, аналітик-консультант, д. е. н., професор Ігор Шумило та інші.

На знімках: робочі моменти засідання

На засіданні було обговорено питання розширення співпраці вчених ДННУ «Академія фінансового управління» з Клубом банкірів, представниками банківської спільноти та наукових кіл.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

27 листопада 2019 року




В ДЕРЖАВНІЙ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВІЙ УСТАНОВІ «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ЗАВЕРШИВСЯ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ НАУКОВИХ ПОСАД.

22.11.2019 року на засіданні Вченої ради Академії затверджено рішення конкурсної комісії від 19.11.2019 року (Протокол № 1) на заміщення вакантних наукових посад Академії відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад Державної навчально-наукової установи «Академія фінансового управління», затвердженого наказом від 14.03.2019 № 16 од та погодженого Міністерством освіти і науки України.

Інформація про переможців конкурсу

Медіа-центр
Академії фінансового управління

25 листопада 2019 року




ДЕРЖАВНА НАВЧАЛЬНО-НАУКОВА УСТАНОВА «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ОГОЛОШУЄ З 20 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ НАУКОВОЇ ПОСАДИ ВІЦЕ-ПРЕЗИДЕНТА.

Заяви на участь у конкурсі приймаються упродовж місяця від дати оголошення конкурсу (з 20.11.2019 до 19.12.2019).

Уповноважена особа для надання роз’яснень щодо проведення конкурсу: Петрусевич Тетяна Іванівна, начальник відділу кадрів та роботи з персоналом, тел.: (044) 277-51-02.

Інформація щодо вимог та умов конкурсу

Медіа-центр
Академії фінансового управління

20 листопада 2019 року




В ДЕРЖАВНІЙ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВІЙ УСТАНОВІ «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ТРИВАЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ НАУКОВИХ ПОСАД.

14.11.2019 року завершено прийом документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі. Відповідно до вимог Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад Державної навчально-наукової установи "Академія фінансового управління", затвердженого наказом від 14.03.2019 року № 16-ОД та погодженого МОН України оприлюднюємо перелік учасників конкурсу.

Перелік учасників конкурсу

Засідання конкурсної комісії відбудеться 19 листопада 2019 року в залі засідань Академії.

Телефон для довідок: (044) 277-51-02.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

14 листопада 2019 року




НАУКОВЦІ АКАДЕМІЇ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ПРЕДСТАВНИЦЬКОМУ МІЖНАРОДНОМУ ФОРУМІ.

У Женевській штаб квартирі ООН у рамках роботи міжурядової робочої групи експертів ISAR UNCTAD 29 жовтня – 1 листопада 2019 р. відбулася низка заходів найвищого рівня, на яких Україну представляли співробітники ДННУ «Академія фінансового управління» – президент Академії Тетяна Єфименко, заступник директора Науково-дослідного фінансового інституту Академії з наукової роботи Людмила Ловінська, старший науковий співробітник відділу методології бухгалтерського обліку Юлія Корнєєва, а також головний науковий співробітник відділу методології бухгалтерського обліку Академії фінансового менеджменту, завідувач кафедри фінансів, аналізу та страхування Харківського державного університету харчування та торгівлі Анжеліка Крутова.

Участь української делегації була підтримана на високому рівні Постійним представництвом України при відділенні ООН та інших міжнародних організацій у Женеві в особі третього секретаря – пані Марії-Христини Козій.

У межах пленарних засідань 36-ї сесії ISAR UNCTAD 30 жовтня 2019 р. академік НАН України Т. І. Єфименко та професор Л. Г. Ловінська виступили з доповіддю «Звітування зі сталого розвитку: виклики та шляхи їх подолання (приклад України)». Робота, проведена експертами Академії, була високо оцінена Секретаріатом ЮНКТАД та відзначена нагородою ISAR Honours 2019.

Т. Єфименко, А. Крутова та Ю. Корнєєва 31 жовтня 2019 р. виступили з доповідями на зустрічі експертів ISAR, присвяченій ініціативі зі створення Accounting Research Network. Члени української делегації надали рекомендації щодо визначення перспективних напрямів наукового пошуку у сфері проблемних питань уникнення інформаційної асиметрії в управлінських процесах.

На спеціалізованій зустрічі експертів найвищого рівня Т. Єфименко, А. Крутова та Ю. Корнєєва 1 листопада 2019 р. виступили з доповідями, у рамках яких внесли пропозиції щодо стратегічних напрямів діяльності Міжурядової робочої групи експертів з міжнародноі стандартизації обліку та звітності, які сприятимуть імплементації Цілей сталого розвитку у звітність компаній

На знімку: Єфименко Т.І., Корнєєва Ю.В., Крутова А.С., Ловінська Л.Г. на зустрічі експертів вищого рівня Ad hoc expert meeting on ISAR’s programme of work 1 листопада 2019 р.

На знімку: Вручення відзнаки ISAR Honours делегації Академії 30 жовтня 2019 р.

31 жовтня 2019 р. виступ Т. Єфименко та Л. Ловінськоі із доповіддю пленарному засіданні 36 сесії ISAR.

На знімках: 31 жовтня 2019 р. участь української делегації у Accounting Research Network.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

01 листопада 2019 року




ДЕРЖАВНА НАВЧАЛЬНО-НАУКОВА УСТАНОВА «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ОГОЛОШУЄ З 08 ЖОВТНЯ 2019 РОКУ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ НАУКОВИХ ПОСАД.

Заяви на участь у конкурсі приймаються упродовж місяця від дати оголошення конкурсу (з 08.10.2019 до 07.11.2019).

Уповноважена особа для надання роз’яснень щодо проведення конкурсу: Петрусевич Тетяна Іванівна, начальник відділу кадрів та роботи з персоналом, тел.: (044) 277-51-02.

Інформація щодо вимог та умов конкурсу

Медіа-центр
Академії фінансового управління

08 жовтня 2019 року




АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ДОЛУЧИЛАСЬ ДО ОБГОВОРЕННЯ ПИТАНЬ НА ФОРУМІ «ПОРЯДОК ДЕННИЙ НОВОГО ПАРЛАМЕНТУ: ДІАЛОГ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА, БІЗНЕСУ ТА ВЛАДИ».

Віце-президент Академії, д. е. н., професор Олександр Любіч та заступник директора Науково-дослідного фінансового інституту Академії з наукової роботи, д. е. н., професор Людмила Ловінська взяли участь у Форумі “Порядок денний нового парламенту: діалог громадянського суспільства, бізнесу та влади”, який відбувся 23 вересня 2019 року в Premier Palace Hotel в м. Києві.

Організатором форуму є Національна бізнес-коаліція, яка об’єднала 87 бізнес-асоціацій, що представляють понад 40 тис. підприємств з усієї країни. Учасники коаліції сформували та презентували політичним партіям ТОП-10 пріоритетів бізнесу, які необхідно втілити для покращення умов ведення бізнесу, детінізації та зростання економіки. Аудиторія Форуму – понад 300 керівників бізнесу та представників асоціацій.

На Форумі відбулася Панельна дискусія: Бачення інституційних та економічних реформ партії “Слуга народу” та пріоритети українського бізнесу й громадянського суспільства.

Модератор: Андрій Куликов.

Секція 1: Інституційні реформи

Основна доповідь: Дмитро Наталуха, голова Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку

Учасники панельної дискусії: представники Національної бізнес-коаліції та аналітичних центрів:

Грігол Катамадзе, президент Асоціації платників податків України, член Наглядової ради Української ради бізнесу;

Віталій Антонов, голова наглядової ради та президент ПАТ "Концерн "Галнафтогаз", учасник платформи “БІЗНЕС 100”, голова Наглядової ради Фонду економічної безпеки України;

Сергій Погребний, голова правління Асоціації професіоналів корпоративної безпеки України, член Української ради бізнесу, учасник платформи “БІЗНЕС 100”;

Андрій Боровик, виконавчий директор “ТІ Україна”;

Олег Устінов, радник президента України.

На знімку (зліва направо): Д. Наталуха, О. Устінов, Г. Катамадзе

Голова Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Наталуха окреслив основні напрями роботи Верховної Ради з метою збільшення можливостей доступу для бізнесу.

«Діалог – це доступ, доступ до влади, до представників влади, різних органів. Те, що ми зараз переживаємо – це історія нового доступу: люди, які ніколи не мали бути у владі, вони отримали доступ до державних інструментів. Так само і бізнес має отримати доступ, зокрема, до ринків капіталу. Ми маємо спільно шукати цей доступ і маємо знайти певну модель і певну механіку», – сказав голова Комітету.

У своєму виступі Д. Наталуха окреслив основні напрями роботи Верховної Ради з метою розширення можливостей доступу для бізнесу. Так, за його словами, вже прийнятий і незабаром набере чинності законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про стандартизацію" № 1068, що дасть змогу наблизитися до угоди АККА, яка дає можливість торгувати товарами промислового значення з країнами Євросоюзу, не будучи при цьому членами ЄС.

Ведеться робота над перезапуском Експортно-кредитного агентства для підтримки високотехнологічного експорту, йдеться також про мікрокредитування і нові ринки капіталу, зазначив голова Комітету.

Секція 2: Економічні реформи

Основна доповідь:

Данило Гетманцев, голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики;

Галина Третьякова, голова Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів.

Учасники панельної дискусії: представники Національної бізнес-коаліції та аналітичних центрів:

Геннадій Вербиленко, Голова наглядової ради компанії Comfy, Асоціація «Українські Імпортери побутової електроніки», член Української ради бізнесу;

Надія Бедричук, виконавчий директор «Української асоціації прямого продажу», член Наглядової ради Української ради бізнесу;

Михайло Соколов, заступник голови Всеукраїнської Аграрної Ради, член Наглядової ради Української ради бізнесу;

Олександр Чумак, президент Асоціації приватних роботодавців (м. Харків), член Української ради бізнесу;

В’ячеслав Черкашин, старший аналітик з питань податкової політики Інституту соціально-економічної трансформації, фахівець Економічної експертної платформи.

Голова Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев закликав бізнес активно долучатися до обговорення законопроектів.

«За дуже короткий термін ми спробували зробити максимум і врахували максимальну кількість зауважень бізнесу у кінцевих варіантах законопроектів», – зазначив Д. Гетманцев.

За його словами, зокрема, ухваленим Законом «Про внесення змін до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» (№ 1053-1) покращуються умови для малого бізнесу – збільшено ліміт для другої групи до 2,5 мільйона гривень, не вимагаються касові апарати та реєстратори касових операцій для першої групи платників податків, кардинально зменшені штрафи тощо. «Водночас бізнес просять вести облік своїх операцій з використанням електронного чека, який є безкоштовним додатком, що роздається Державною податковою службою, встановлюється у смартфоні і не потребує жодних додаткових витрат. На пристосування до цього нововведення бізнесу дається більше року», – зауважив голова Комітету. «Запровадження електронного чека дасть змогу відмовитися від будь-якого паперу», – додав Д. Гетманцев.

Він звернув увагу, що пропоновані підходи є системними і закликав долучитися до обговорення тих законопроектів, які зараз перебувають у Комітеті з питань фінансів, податкової та митної політики: № 1210 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» і № 1209 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві»

На знімку (зліва направо): Андрій Куликов, Галина Третьякова та Данило Гетманцев

Голова Комітету з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Галина Третьякова зазначила: «Новий Трудовий кодекс буде дуже ліберальним для роботодавця»

«Я думаю, що ви протягом півтора-двох місяців побачите Трудовий кодекс, який буде дуже ліберальним для роботодавця. Ми будемо намагатися створити для бізнесу дуже прості й дешеві умови відкриття і закриття робочого місця саме для того, щоб робочих місць створювалося більше», – сказала Г. Третьякова. «Хочемо, щоб ви створили мільйон таких робочих місць впродовж п’яти років», – додала вона, звертаючись до представників бізнесу. Водночас, за словами голови Комітету, «це означає, що ми будемо дискримінувати найманого працівника, і за це бізнес має включитися в пенсійну реформу другого рівня – отримавши здешевлення на відкритті-закритті робочих місць, дещо поступитися і 1–2 % спрямовувати на створення власних накопичень для громадян». Вона також зауважила, що потужної реформи потребує Фонд соціального страхування.

Великі надії покладаються на розвиток фінансового сектору. «Він має бути підконтрольний державі, надійний і користуватися довірою у людей. Це дасть можливість роздержавити або приватизувати систему загальнообов’язкового державного соціального страхування», – сказала Г. Третьякова і додала: «Без розвитку і контролю над фінансовим сектором також не можливий розвиток другого рівня пенсійного забезпечення».

«Все, що створюється в Україні, має крутитися навколо людини. І бізнес створюється для того, щоб людина мала якийсь добробут, і політика створюється для того, щоб жила людина. Тому наша партія «Слуга народу» вважає за потрібне, і це є в її програмі, розробити закон про лобіювання. Відносини між політиками і бізнесом мають бути прозорими і ми маємо чітко розуміти, на що витрачає бізнес кошти, коли готує якійсь законопроекти, які це кошти, чи йдуть вони в дохід, чи сплачуються з них податки», – зазначила голова Комітету.

Також, за словами Г. Третьякової, партія "Слуга народу" планує розробити закон про лобіювання, щоб відносини між політиками і бізнесом були прозорими.

"Щоб ми чітко розуміли, на що витрачає бізнес кошти, коли готує якісь законопроекти, які це кошти, чи йдуть вони в дохід і чи сплачуються з них податки", – зауважила Третьякова.

На знімках (зліва направо): Д. Гетманцев, Л. Ловінська, О. Любіч.

На знімках: робочі моменти Форуму.

На форумі було обговорено питання розширення співпраці вчених ДННУ «Академія фінансового управління» з представниками комітетів Верховної Ради України, лідерами бізнес-спільноти та наукових кіл.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

24 вересня 2019 року




АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ДОЛУЧИЛАСЬ ДО УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЦИФРОВОЇ КОАЛІЦІЇ.

Віце-президент Академії, д. е. н., професор Олександр Любіч взяв участь у процедурі публічного підписання Меморандуму щодо створення Української національної цифрової коаліції «Коаліція цифрової трансформації», яке відбулося 5 вересня 2019 року в Інформаційному агентстві «Укрінформ» в м. Києві.

Головна мета діяльності «Коаліція цифрової трансформації» – втілюючи цифрові трансформації, надати новий імпульс економіці та суспільству України.

Цифрова трансформація економіки та суспільства є одним з істотних факторів розвитку України, підвищення продуктивності та прискорення економічного зростання, створення робочих місць, покращання якості життя громадян та розвитку демократії.

Високо оцінюючи важливість співпраці та усвідомлюючи необхідність розвитку цифрової економіки і суспільства, державні та приватні установи, організації, асоціації, громадські організації утворили Українську національну цифрову коаліцію «Коаліція цифрової трансформації», діяльність якої спрямована на консолідацію і координацію ініціатив і зусиль усіх партнерів у галузі цифрового розвитку та інтеграції України до Європейського цифрового простору (Єдиного цифрового ринку ЄС).

На цей час національні цифрові коаліції створені в 23 європейських країнах. Вони мають різні назви, побудовані на різних засадах, і країна сама вирішує, які пріоритети у своїй діяльності вона обирає. Але головне що їх об’єднує – прозоре партнерство між суб'єктами цифрових трансформацій, сприяння розвитку цифрових навичок у державах-членах, які працюють разом для втілення цифрових перетворень та розвитку цифрової економіки й удосконалення цифрових навичок на національному, регіональному чи місцевому рівні.

Національні та регіональні коаліції об'єднують компанії, що займаються інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ), освітні заклади, міністерства, державні та приватні структури, асоціації, некомерційні організації, які розробляють конкретні заходи щодо цифрових трансформацій економіки та суспільства і виконують одне з найважливіших завдань – поширення цифрових навичок на всіх рівнях суспільства.

Національна коаліція створена за ініціативою робочої групи проекту за програмою фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE) dComFra – Digital competence framework for Ukrainian teachers and other citizens (Рамкова структура цифрових компетентностей для українських вчителів та інших громадян) 598236-EPP-1-2018-1-LT-EPPKA2-CBHE-SP.

Партнерами-координаторами Національної коаліції обрано Громадську спілку «ХАЙ-ТЕК офіс Україна» та Всеукраїнську громадську організацію «Українська асоціація фахівців інформаційних технологій».

Партнерами Національної коаліції є Міністерство освіти та науки України, Міністерство культури, молоді та спорту України, Державна інноваційна фінансово-кредитна установа, Сумська обласна державна адміністрація, Херсонська міська рада

До переліку партнерів серед закладів вищої освіти (Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київський національний університет культури і мистецтв, Донецький національний технічний університет, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Національний політехнічний університет «Харківський політехнічний інститут», Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Харківський національний університет радіоелектроніки, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Сумський національний аграрний університет, Медичний інститут Сумського державного університету, Київський університет ім. Бориса Грінченка) включено ДННУ «Академія фінансового управління».

Також до партнерів належать асоціації та громадські організації: Асоціація підприємств інформаційних технологій України, Асоціація «Телекомунікаційна палата України», Асоціації підприємств промислової автоматизації України, ГС «Kharkiv IT Cluster», ГО «Український союз промисловців і підприємців», ГО «Агенція Європейських Інновацій», ГО «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень», ГО «Українська Федерація Інформатики», Інтернет асоціація України, Асоціація «ІТ України», Комітет з цифрових технологій в освіті при Міністерстві освіти і науки України, ГС «SТЕМ-коаліція України», Український національний комітет міжнародної торгової палати ICC Ukraine, ГО «Платформа здоров`я», Інтраком Телеком Україна, Jet Technolodgies, Eccentex Coporation, ТОВ «Лайфселл», Hi Tech Cluster NGO, Softcube, Фундація «Національного розвитку та інновацій», ТОВ «АКСІОНТ», ГС МСБ «Система самопорятунку», ПНЗ «Міжнародна Кібер Академія», ГО «Науково-дослідний центр правової інформатики», Платформа відкритих інновацій REACTOR, Агенція регіонального розвитку Івано-Франківської області, ТОВ «ЄВРОМД Україна», Асоціація українських банків.

Основні напрями співпраці партнерів Національної коаліції:

• Поширення інформації про сучасні цифрові технології та практики їх використання.

• Створення та розвиток відповідної інфраструктури для набуття та покращання цифрових навичок молоді та суспільства загалом для підвищення рівня зайнятості населення й ефективного використання цифрових можливостей.

• Гармонізація з Цифровим порядком денним (Digital Agenda) та Єдиним цифровим ринком (Digital Single Market) Європейського Союзу.

• Поліпшення доступу до цифрової інфраструктури та мережі Інтернет.

• Інтеграція цифрових технологій у процеси виробництва, або цифровізація промисловості.

• Сприяння цифровому розвитку населених пунктів та регіонів.

• Цифровізація науки, розвиток української е-інфраструктури.

• Сприяння розвитку креативної індустрії, систем кібербезпеки та інших напрямів цифрової трансформації України.

• Розвиток міжнародної співпраці у сфері розвитку цифрових технологій та цифрових навичок.

Спікери:

Адрій Бірюков, виконавчий директор ГС «ХАЙ-ТЕК офіс Україна»;

Сергій Бронін, президент ВГО «Українська асоціація фахівців інформаційних технологій», представник проекту «Рамка цифрових компетентностей для вчителів та громадян України» Програми Європейського Союзу ЕРАЗМУС+;

Дмитро Живицький, керівник апарату Сумської обласної державної адміністрації;

Іван Кульчицький, президент ГО «Агенція Європейських Інновацій», представник від України у програмному комітеті ІКТ програми «Горизонт 2020»;

Максим Корявець, президент ГО «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень», представник проекту «Сприяння формуванню порядку денного та інституційних передумов для розвитку цифрових компетенцій в Білорусі, Україні та Грузії»;

Олександр Юрчак, генеральний директор Асоціації підприємств промислової автоматизації України;

Юрій Пероганич, генеральний директор Асоціація підприємств інформаційних технологій України.

На знімку: президія заходу

На знімках (зліва направо): А. Бірюков, Д. Живицький, С. Бронін; О. Любіч та С. Бронін

Форум розпочався зверненням до учасників від Її Королівської Величності Максими, Королеви-консорт Нідерландів, яка є Спеціальною уповноваженою Генерального секретаря ООН з питань фінансової інклюзії задля розвитку, Почесною меценаткою Глобального партнерства за фінансову інклюзію «Великої двадцятки», а також Почесною головою Голландської платформи з фінансової грамотності «MoneyWise».

Довідково: MoneyWise – це цифрове видання про особисті фінанси, метою якого є створення цінного контенту, який допомагає людям приймати правильні рішення і рухатися вперед.

"На світовому рівні ми спостерігаємо, як творці політики і приватний сектор сприяють швидкому прогресу через використання можливостей цифрових технологій і пошук спільних рішень. Я звертаюся до всіх зацікавлених сторін, як з державного, такі з приватного секторів, із закликом співпрацювати задля пошуку шляхів посилення економічного зростання в Україні та за кордоном і покращання фінансового життя кожного", – зазначила Її Королівська Величність Максима, Королева-консорт Нідерландів у своєму письмовому зверненні до учасників форуму. Звернення зачитав посол Королівства Нідерланди в Україні пан Едуард Хукс.

Разом із Королевою Максимою з привітальним словом до учасників форуму звернулась Cюзан К. Фрітц, директор Регіональної місії USAID в Україні та Білорусі. "Розвиток фінансового сектору – це не просто результат економічного зростання; розвиток фінансового сектору сприяє економічному зростанню. Для досягнення сталого економічного зростання Україні потрібний добре розвинутий та інклюзивний фінансовий сектор", – наголосила Сюзан К. Фрітц.

На знімку: О. Любіч на підписанні Меморандуму.

Інформація за темою.

Уряд пропонує запровадити новий податок для фізичних осіб – підприємців (ФОП), які працюють в IT-сфері, надходження від якого спрямовуватимуться до Фонду розвитку людського капіталу.

4 вересня в Києві відбулася зустріч прем'єр-міністра України Олексія Гончарука, віце-прем'єр-міністра Михайло Федорова та голови ДПС України Сергія Верланова з представниками експортної IT-індустрії

На знімку (зліва направо): О. Гончарук, М. Федоров, С. Верланов

Під час цієї зустрічі прем'єр-міністр запропонував створити .Фонд розвитку людського капіталу.. Кошти з нього планується витрачати на стипендії талановитим студентам, гранти для молодих учених і створення освітньої інфраструктури. пропонується запровадити новий податок. Голова Державної податкової служби України Сергій Верланов під час цієї зустрічі запропонував для наповнення Фонду розвитку людського капіталу ввести оподаткування ФОП з IT-сфери – податок на розвиток людського капіталу. Ставку податку передбачено на рівні 1 % у 2020 році. Щорічно ця ставка податку збільшуватиметься на 1 відсотковий пункт, і до 2024 року вона має зрости до 5 %. Новий податок будуть платити на додаток до 5 % єдиного податку, 1,5 % військового збору та єдиного соціального внеску..

На знімку: О. Гончарук

Кабінет Міністрів України у 2020 році планує сконцентруватися на цифровізації України. За словами Прем'єр-міністра України, наступний рік стане роком тотальної цифровізації України . "Ми підготуємо план цифровізації країни. 2020 рік стане роком тотальної цифровізації країни. У 2020 році ми цифровізуємо все, що не встигнемо в цьому... Це означає, що після 2020 року Україна повинна бути повністю в цифрі, у смартфоні", – повідомив Олексій Гончарук у ході зустрічі Президента з членами Уряду, керівництвом Верховної Ради України й представниками правоохоронних органів в Києві 2 вересня 2019 року. Він також зауважив, що якщо завдання з цифровізації буде виконано – план збільшення ВВП України на 40 % за п'ять років стане цілком реальним.

На знімку: учасники зборів

На форумі було обговорено питання співпраці ДННУ «Академія фінансового управління» з членами Української національної цифрової коаліції «Коаліція цифрової трансформації».

Медіа-центр
Академії фінансового управління

09 вересня 2019 року



 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24
©2003